Halloween: Negresa mormant


Happy Halloween! 

Această postare vine în ajutorul vostru dacă sunteți ca mine și anume puneți mai mult accent pe mancare și decor decât pe ceea ce purtați. Fiecare sărbătoare îmi amintește de o mâncare anume, de un gust, de un miros. Nu am sărbătorit niciodata seara de Halloween. Mi-ar fi placut mai mult ca și noi să avem ”Trick or Treat”, ar fi fost super pentru copii, la fel cum în ajunul Crăciunului mergem la colindat. Frumoase amintiri se formează atunci...


Revenind la mormintele și păianjenii noștri, țin să menționez că mi-a plăcut foarte mult să gătesc ceva tematic pentru Halloween. Toamna înseamnă miros de scorțișoară, dovleac, mere și gutui. De ce să nu adăugăm și puțină ciocolată? După cum ziceam, nu mă atrage sărbătoarea aceasta, însă asta nu m-a oprit să o privesc ca pe un motiv de relaxare, o relaxare de care am mare nevoie :) 

Împreună cu Alina de la The-A-Team am trecut prin toate etapele posibile ale organizării unei seri tematice. Începând de la planuri pentru decor și mâncare, search-uri pe pinterest, liste de cumparături, până la frustrarea indusă de faptul că nu găseam nimic din ceea ce căutam în magazine. Am improvizat cu ce am găsit și vrând, nevrând, am adunat material pentru blog. Timp hain


Încă nu-mi vine să cred că am scos-o la capăt cu desertul, fiind într-o constantă criză de timp perioada aceasta. Pe scurt, am făcut brioșe pe care le-am decorat cu mini-paianjeni și cu pânze din ciocolată. Rețeta o voi scrie pe blog în curând, am făcut-o de nenumărate ori.



Preferatele mele au fost aceste negrese pe care le-am decorat încercând să imit cât mai bine două morminte. Baza de negresă o găsiți aici (am adăugat câteva ciocolățele cu caramel). Pentru ”pământul” de deasupra am copt un blat uscat pe care l-am sfărâmat și l-am împrăștiat peste negresa acoperită în prealabil de o cremă de ciocolată pentru a face priză cele două straturi. Păianjenii și viermii colorați au dat efectul final, la fel ca și piatra funerară din jumătate de Eugenie:)










0 comentarii:

Trimiteți un comentariu