Trufe de ciocolata




Azi vă arăt o rețetă super simplă, gustoasă și prietenoasă cu organismele noastre. Sunt sigură că ați observat nebunia din ultima perioadă în legătură cu mâncarea vegană, raw vegană, apar diverse articole cu ce e bine, ce nu e bine, cum să combini alimentele, ce să elimini din dieta, ce să adaugi etc. Eu consider că toate aceste sfaturi sunt benefice atata timp cât fiecare dintre noi își ascultă corpul, încearcă să-l înțeleagă și să-i ofere nutrienții de care are nevoie din alimentele care ne plac. Nu am crezut niciodată în dietele de câteva luni, ci într-un stil de viață echilibrat în care includ toate grupele de alimente, însă pentru sănătatea sistemului digestiv este important să ținem cont de combinarea acestora. 
Am și o recomandare pentru voi, o carte de nutriție cu sfaturi foarte interesante și deloc greu de urmat: Valentin Vasile - Stil de viață, nu dietă. Merită răsfoită data viitoare când ajungeți într-o librărie. 
Destul cu pălăvrăgeala, vă las cu rețeta:



Ingrediente:
* nu am măsurat niciodată cantitățile, le puteți pune foarte ușor din ochi, în funcție de gusturile voastre și de consistența la care vreți să ajungeți
- orice tip de nuci (le folosiți ca bază). Eu am adăugat și fulgi de migdale
- curmale 
- unt de arahide
- miere
- cacao

Pentru decor: semințe de susan, fulgi de cocos, cacao 

1. Hidratează curmalele în apă pentru câteva ore, apoi pasează-le în blender împreună cu o lingură de unt de arahide. Adaugă și mierea daca este zaharisită. Daca e sub forma lichidă, nu e nevoie să o mixezi.

2. Pasează nucile și migdalele cu ajutorul unei râșnițe sau a unui robot de bucătărie. 

3. Acum ai toate ingredientele pregătite, trebuie doar să le amesteci și să formezi biluțe. Dacă ți se pare prea tare compoziția, las-o la frigider pentru jumătate de oră, iar dacă ești în criză de timp sau nu ai răbdare, mai adaugă ingrediente uscate.






Formează bombonele rotunde cu mâinile, ținând cont că trebuie sa te speli de fiecare dată când schimbi decorul lor. E putin messy, dar merită.  Poftă bună! 





Mă găsiți pe instagram @oanaeugenia sau utilizând #oanasfood

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu