Fursecuri cu seminte

   
   
     Pentru că tot suntem în post, vă propun o rețetă fără ouă, lapte, unt sau zahăr. Da, da, fără zahăr adăugat mai bine zis. Biscuiții vor fi în final dulci datorită bananei și a bucăților de ciocolată.



Timp de preparare: 25 min
Cantitate: 15 buc

 Ingrediente:

 - 2 banane
- 6 pătrățele de ciocolată neagră
- 200 g mix din fulgi de ovăz, semințe de floarea-soarelui, semințe de in, semințe de susan, fulgi de cocos și scortisoară

1.Mai întâi cântărește ingredientele. Păstrează ca bază fulgii de ovăz (100g) și apoi joacă-te cu celelalte. Pe lângă cele folosite de mine poți adăuga semințe de dovleac, chia, migdale, nuci românești sau pecan, alune, caju, stafide, fulgi de migdale, cam orice îți trece prin minte și ți se pare că s-ar potrivi. Eu am folosit ce am găsit prin casă, la fel poți face și tu.
2.Apoi pasăm bananele cu o furculiță sau le băgăm în blender pentru câteva secunde. Cu cât bananele sunt mai coapte, cu atât mai bine.



3.Transferă bananele într-un bol și amestecă-le cu mixul de semințe.

4.Pune hârtie de copt într-o tavă (42x29cm) și aranjează compoziția cu ajutorul unei linguri, apoi lasă-le la copt pentru 10 min la 140°C. 
Așa arată înainte să fie băgate la cuptor:


 Așa arată după ce le-am scos din cuptor (nu e prea mare diferență, sunt puțin rumenite):

5.Acest pas e opțional. Pentru că prietenul meu iubește ciocolata, pe jumătate dintre fursecuri am  pus cremă de ciocolată când încă erau calde, tocmai scoase din cuptor. Crema pe care am folosit-o e asemnănătoare cu Nutella și am luat-o de la Lidl în Săptămâna Americană.  


Poftă bună!



7 comentarii:

  1. Oh my God! you go girl!
    Imi fac si eu din astea! :) big like
    www.procoffeenating.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiat merită sa le încerci! Sunt super simplu de facut si gustoase. Astept un feedback dupa ce le faci.

      Ștergere
  2. Taci tu ca esti urata!Tu gatesti???????Asta e a gati?Freci menta pe net.,noroc cu aparatul ala foto performant!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi pentru părere, domnule anomin! E un hobby de-al meu,nu am nici pe departe pretenții de bucătar. Multe persoane mi-au cerut rețetele, așa că am decis să le împărtășesc prin intermediul acestui blog. Dacă nu îți place conținutul, nu mai apăsa pe link-urile care te trimit spre această pagină :)

      Ștergere
  3. Ete na doar atat te duce capul?Atata timp ca eu imi platesc netul ma plimb pe unde vreau eu.,,
    Biscuiții for fi în final dulci datorită bananei și a bucăților de ciocolată.,, corect se scrie vor fi in final,mai bine te-ai vedea greselile gramaticale in loc sa emiti ipoteze daca imi place sau nu ce e pe blogul tau,fetita insipida.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat se scrie cu litera mica in interiorul propozitiei urato!

    RăspundețiȘtergere